22 april 2012

Plånbokskort

Såg så många fina plånbokskort på några olika bloggar och tänkte att det var en rolig idé när jag skulle göra ett 65års kort och ge semesterpengar i present.

plånbok
 Ville ha en ganska enkel plånbok. Ett grattis och sömmar fick pryda framsidan.

 Ålder, namn och några blommor på insidan. Blommorna var vita från början, gillar dem för då kan man göra i vilken färg man vill utan att behöva köpa alla nyanser.

semesterpengar
  Plats för en hälsning under flärpen. I "fickorna" har jag lagt pengar. Såg att folk lagt tags, biljetter eller annat där. Presentkort skulle också passa.

 Baksidan med lite reklam :) Ny stämpel köpt av Sofia/Jozie

7 kommentarer:

  1. Snyggt!!
    Rolig "vikning"
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. :)
    Härligt plånbokskort! De är så kul att göra, tycker jag. Man kan få dem så personliga och så är ju pengar aldrig fel som present heller!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint plånbokskort du gjort!
    Nu fick jag en puff i precis rätt riktning och ska se till att göra ett själv. :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Läckert med plånbokskort! Vill oxå testa nån dag!!!!!!

    SvaraRadera
  5. ÅÅH SÅ LÄCKER, supersnyggt, I LOVE IT :)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  6. Älskar idén och kommer garanterat också göra en.

    SvaraRadera
  7. Jag vill oxå göra ett sånt kort! Men behöver nog be om lite vägledning med tips o mått o så? ;)

    SvaraRadera