13 januari 2013

30 års kort

Min syster fastnade för ett kort jag gjorde här om dagen och ville beställa ett sånt till nån hon känner. Hon ville ha lite samma stil och stämpel. Färgerna skulle gå i grönt och rosa.

Så här blev det:

 Gillar verkligen den här stämpeln! Och den passa då bra med de mönstrade pappret. Det är från Bo bunny "love bandit, nuts 4 U" Dels färgerna och dels hjärtan som hon blåser, de är små hjärtan på pappret också!


 Insidan har guldembossad text från reprint och skapa hobby.

 Och min personliga stämpel på baksidan. Jag känner lite som "ok-stämpeln" på dockrumpan i julverkstan (på julafton). Att kortet får ett ok med denna stämpel. 
Hoppas ni fattar nått av mitt svammel.

Då jag har använt dies och stämplar så tävlar jag med denna i Loves rubberstamps challage 34

5 kommentarer:

  1. Så snyggt kort förstår att din syster gillade det och ville beställa ett av dig.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  2. OMGosh this is so super cute, and I love the dp and the flowers. Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

    SvaraRadera
  3. This is darling! I love the colors you used and all the beautiful details. Thanks so much for joining our challenge over at Loves Rubberstamps! :)

    SvaraRadera
  4. This is so sweet! Your coloring is so pretty and I love the designer paper you chose! So delicate and goes perfect with your flowers! Thank you so much for playing along with us at Loves Rubberstamps this week!

    SvaraRadera
  5. Jag är super nöjd! tappade hakan när jag såg den! Denhär och den andra är verkligen två av de bästa du gjort är super impad!

    SvaraRadera