9 april 2013

Swap

Jag har varit med i en kortswap med Emma och Mia. Då har vi gjort 3 identiska kortkit som vi har skickat till varandra och ett har vi behållt själva. 
Det var min första swap och det var riktigt kul och se vad man fick i sitt kit. 

Gjorde klart korten på eventet i annexet. Var riktigt smidigt att ha med sig kit, brukar annars ta så lång tid för mig att komma på vad jag vill göra, välja papper stämlpar etc. Detta vill jag göra om :)

Nu till resultaten....

Från Emma kit gjorde jag detta kort:
Tror allt förrutom halvpärlorna och glitterlimmet på blommorna kommer från kitet. Tack emma :)





Från Mias kit blev resultatet detta kort:
Hon hade skickat med massa härliga papper och dekos. 
Stämpeln och "this is me" rubon är från egen gömma.






Och från mitt eget kit:
Det mesta kommer från kitet. Lånade en dies för att stansa ut runt textstämpeln.






3 kommentarer:

  1. Vad mycket du hann med! Kul att se och vad fina de blev. Härligt med så många olika färger!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kort du har gjort!! Ska sätta mig ner snart och göra det sista kortet!
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kort du har gjort!! Ska sätta mig ner snart och göra det sista kortet!
    Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera