14 augusti 2013

Välkommen till Världen

Har gjort ett bebiskort till en vän som fått barn.






Älskar det prickiga pappret. Köpte det på rea på panduro i våras och tänkte att det kommer passa fint på barnkort. Tror de är ett graphic45 papper. Babystämpeln kommer från stämpelkällan. Hjärtswirls från magnolia och bladdies från Cherry lynn. 






På insidan satte jag ett blått papper med en liten fick på. I den finns två tags samt en litet namnsmycke som jag stansat till mamman. Högst upp till höger har jag använt samma dies som på framsidan men där är det så mycket saker så det ser man inte, men nu vet ni hur den ser ut egentligen.

På baksidan har jag min personliga stämpel.







2 kommentarer:

  1. Åh, det var superfiiiint!

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra :-) Jag måste bara fråga om dina tags med skötselråd. Är det stämplar eller färdiga? Om det är stämplar måste jag bara få veta var ifrån :-)

    SvaraRadera