19 oktober 2013

Hexagonask

Jag jobbar som kock på en förskola (här finns min jobblogg). 
Tisdagen den 8 oktober hade jag jobbat där i 6 år och tänkte överraska mina kollegor med godis. 
(det finns alltid en anledning att fira)

Gjorde en hexagonask som jag fyllde med mina favortilösgodisar.




 Såhär blir asken rakt uppifrån. Hexagonask betyder att det är en sexkantig ask.


 En sak jag ofta gör på jobbet är att baka, ("mina" barn får hembakt bröd varje dag) så denna magnoliastämpel fick en plats på asken. 
Färglagt med distresser.


 Och en magnoliakock var ju givet, det är ju det jag gör om dagarna.


Testade en av de nya diesen jag köpte i london. Mycket nöjd.

Mönsterpappret kommer från maja design.

Lägger upp en mall på asken imorgon.



4 kommentarer:

  1. Kanonfin, dina kollegor kommer att bli "impade". Gissa om jag kommer att vänta på mallen :O)
    Ha det fint.

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg!
    Ser fram emot mallen :-)

    SvaraRadera
  3. Härlig ask med fint färglagda stämplar! Dina kollegor blir såklart huuuuuuur glada som helst! Lyckliga de...

    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  4. Underbart fin ask och du visar så himla bra!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera