26 mars 2012

Altrad papperspåse

 En papperspåse jag altrade på pysselhelgen jag skrev om för några inlägg tidigare. Jag tänker mig några hemgjorda karameller/godisar i den.
Använde mig av foam stickers för första gången också. Vi gick till panduro för att fylla på med några cardstock så hittade jag dem för 29 kr så jag tänkte passa på och prova. Vet inte riktigt vad jag tycker än. Provade att färglägga dem med promarkers men de blev inge bra. Aja, får prova några gånger till och se om jag vänjer mig.

Nått som däremot var kul som jag provade var att färglägga med distresser. Hade aldrig gjort det förrut men nu känner jag mig fast. Så den fina magnolian på denna påse är målad med distresser. Samt alla andra motiv jag målade tror jag. Lägger upp fler verk från pysselhelgen inom snar framtid.

1 kommentar:

  1. Gillar detta verk väldigt mycket. Tyckte att du fick till det riktig bra med foam bokstäverna och färgerna. Allt passade så bra. :)

    SvaraRadera