5 mars 2012

Lillblomman skissar





Detta blir mitt bidrag till Lillblomman skissar ´s marstävling.
Jag har använt många av mina nya saker. De fina mönstrade papprena, kantgrejen, emossingpulvret vintage (dröm stora drömmar och njut av livet), tagsen, fjärilen och misten jag färgat den med. Det är så kul med nya scrapsaker.
Om du klickar på nedre bilden ser du bättre vad det står. Jag och kameror är inte happy couple!

Jag är blev jättenöjd med detta kort och hoppas att mottagaren blir glad :)

3 kommentarer:

  1. Den är jätte fin, du är så duktig på detaljer :)/ Jenny

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Vad smart med Tagsen som sitter ihop! Vad skoj att du ville vara med igen! Kram!

    SvaraRadera
  3. Övertygad om att mottagaren blev nöjd!!!
    Jättefint kort!! Läckert med tagsen...
    Skönt att paketet kom fram i ett stycke och
    att det är prylar du har användning för :)
    Ha det bra!

    SvaraRadera