25 september 2012

Scrapbookingmässa i London

I helgen så var jag med min svärmor och svägerska på stämpel och scrapbookingmässa i london. Det var såååå kul. Verkligen en lyckad resa. Mässan var så bra, massor av utställare (64 st), luftigt och stort, bra priser, stort utbud. Helt klart värt det. Vi kommer definitivt att åka igen!



 Alexandra palace


 Inne i mässhallen


 Första dagen kom vi dit vid halv tre och hade således bara 2 ½ timma på oss. Vi hann gå runt bland ca hälften av utställarna och jag kikade mest vad som fanns och jämförde lite priser. 
Detta blev första dagens alla inköp.


 Andra dagen var vi där till öppningstid. Då blev det mer shopping. Hittade många fina stämplar. En "grab a bag" påse från rubberneck stamps för 5 pund! 
Den innehöll hela 37 st stämplar, många fina och massor av texter.


Såhär blev det totalt. Ser lite ut men vissa saker är ju lite dyra så de blir lite pengar ändå. Och så ser man ju inte riktigt att de är närmre 50 st stämplar.Vet inte ens riktigt hur alla ser ut. Nu måste jag verkligen se till att skaffa mig bra översikt för alla så jag vet vad jag har.



Nu ska jag sätta igång och pyssla. Det har kliat i fingrarna hela helgen och jag har ett beställningskort att göra och det är utmaning på facebook. Perfekt!

3 kommentarer:

  1. Hello !! Vad roligt att ni blev nöjda med mässbesöket. Jag handlade åt min dotter med så väskan var verkligen sprängfylld. Tur att väskan gick direkt till Kalmar från London. Nu ska jag sortera upp allt och sätta igång med kort. Idag har jag monterat mina stämplar .Jag köpte inte den där grababag utan stod och plockade ut texter jag ville ha i lådan. Kanske korkat men....... Jag har skrivit om mässan på min blogg idag.Det var trevligt att vi hann träffas . Och det blir kanske så till våren igen. Vem vet !!
    Ha det gott !!! Kram Eva
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att gå på mässa i London. Det hade varit kul att göra någon gång. Mycket fint har du handlat med.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Men guud så kul! 37 stämplar?!! Låter underbart ju!
    Nu kliar det lite i mina fingrar också. ;)

    Nu måste jag kolla vidare i din blogg. Superkul!

    SvaraRadera