13 oktober 2012

Dopkort


 Fick beställning på ett dopkort till en liten Adrian. Använde många av mina nya saker från London.

Det mönstrade pappret är från graphic45´s little darlings collection. Hittade dem i panduros realåda och blev så förtjust. Tycker det är ett jättebra papper till bebiskort. Älskar det!

Stämpeln är från Lily of the valley och handlades i london. Likaså köpte jag swirveln (marianne design) och fjärilen (3 pack olika från cherry lynn) där. De stora diesen är från sizzix. Har ett nytt diessystem som jag ska visa, dock slängde jag all emballage så nu vet jag inte vad allt heter (bankar lite på huvudet)


 En närbild på allt de goa i mitten.


 När man öppnar kortet har jag på vänster sida en ficka med två tags. På höger att papper med en ny Martha Stewart stans (london såklart) där man kan skriva sin hälsning.


 Såhär ser tagsen ut. Stämpeln är från reprint.


Och såklart min personliga stämpel.

2 kommentarer:

  1. Så sött kort! Adrians föräldrar blev säkert stormförtjusta!
    Låter underbart med London-shopping... *avis*

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort... så läckra stämplar på tagsen...
    Hm... nästa gång jag är i London, ska jag leta rätt på en butik, och shoppa lite också...

    Ha en fin dag...

    SvaraRadera