10 december 2012

Nu är jag nöjd...värt att fira

Nu känner jag mig nöjd över min nya layout och jag tycker det är mycket roligare att gå in här :)

Jag vill fira min "nya" blogg med en bloggcandy. Hoppas att Du vill vara med.

För att vara med vill jag att du gör följande:

1: Skriv en kommentar under detta inlägg med en länk till din blogg.


2: Sätt bilden här nedan i din sidebar och länka till detta inlägg.

För att få 2 lotter:

3: Bli följare av min blogg.



Ni har till 10 december 23:59 på er att tävla.


(Edit: detta inlägg kommer att vara klistrat till den 10:e december. 
Men scrolla gärna ner och titta på nyare poster här under. )

23 kommentarer:

  1. Hejsan
    Vad fint det blev.
    Jag har lagt bilden med länk i min vänstra sidebar och följare är jag redan.

    Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint :-)
    Jag är gärna med och jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/10-december-blogcandy.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  3. Tjusig blogg :) Och fina saker du gör ^^
    Måste självklart vara med och hoppas på vinst :)

    Här är min blogg:
    http://scrapnewbee.blogspot.se/

    SvaraRadera
  4. ÅHH vilken härlig candy, har blivit följare och har länkat i min sidebar :) 2 lotter ;)

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg layout du har vill gärna vara med och vinna denna fina candy har lagt upp candy i sidebaren och blir följare av din blogg. Så många fina kort du gjort.
    Kram Ulla

    SvaraRadera
  6. Vilken fin blogg, har precis hittat hit och ska nu njuta av dina fina alster en stund! Är gärna med och tar två lotter! Har blivit följare och lagt upp din bild i min sidebar!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Har precis hittat bloggen din. Jättefin! Ska absolut ta mig tid att titta igenom vad du gör. Är självklart med i candyn och hoppas på tur :)2 lotter tack!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Fint! :)
    Jag vill vara med och tävla, bilden finns nu i min sidebar :)
    http://elinsdesign.webblogg.se/

    SvaraRadera
  9. Så kul att hitta din fina blogg, många fina alster att njuta av.
    Har blivit följare och lagt upp bild i min sidebar eftersom jag gärna vill vara med och vinna denna fina candy ;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Håller med föregående kommentarer; din header blev jättesnygg! Är ny följare och deltar gärna i din candy. Har lagt upp en länk på min blogg:

    http://lavikingascrapp.blogspot.se/

    Hälsningar,

    Charlotta

    SvaraRadera
  11. Bloggen är superfin!!!
    Jag är hemskt gärna med på din fina candy.
    Länkar på min blogg.
    Ha det gott!
    Kram MAlin

    SvaraRadera
  12. Hvilken nydelig candy. Takk for muligheten til å vinne disse godsakene.

    SvaraRadera
  13. Vilken fin blogg jag vill jätte gärna vara med och tävla 2 lotter tack :)

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Vilken fin blogg du har.
    Jag vill gärna var med på din candy, har länkat till den i min sidebar och jag har blivit en föjare

    SvaraRadera
  15. Hi dearest Sandra,nice to meet you^_^ I became your follower,you are so creative,there are many gorgeous creations on your blog^_^
    And thanks for the chance to win your fabulous candy^_^
    Hugs from Italy,
    Sonia
    (If you visit my blog I'm very happy)

    SvaraRadera
  16. Kjempefin blogg du har!
    Jeg vil gjerne ha to lodd i denne flotte candyen.
    Klem fra Merete

    SvaraRadera
  17. Jättefin blogg...
    Jag är följare nu och satt bilden i min sidebar med länk till dig.
    Hoppas på tur
    Kram Inga

    SvaraRadera
  18. Jättefin blogg du har :) Vill ju inte gå miste om chansen till din fina candy. Tar 2 lotter och håller tummarna....hårt :)

    Kram Berith

    SvaraRadera
  19. Kjempefin candy og veldig fin layout på bloggen din :) Takk for muligheten til å være med å vinne nydelige scrappeting. 2 lodd på meg.
    Ta en titt innom hos meg da vel : http://elinshobbykrok.blogspot.no/
    Klem Elin.

    SvaraRadera
  20. Oh sicket härligt snask! Självklart vill man vara med och pröva sin lycka! jag följer och har länkat fr min sidebar! Tack för chansen att vinna!
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  21. What a lovely candy! Thanx a lot for a chance!:))
    http://edelmiracle.blogspot.ru/

    SvaraRadera
  22. AWESOME BLOG CANDY! I am so happy to find your lovly & amazing blog and I'm a follower! It's a really yummy candy... thanks for the chance!
    http://kitikas.blogspot.com/

    SvaraRadera
  23. Vad fin bloggen blev! :-)
    Och tack för chansen till fint bloggcandy! Ser fram emot att följa dig.
    http://www.vivispyssel.blogspot.se/

    SvaraRadera