16 december 2012

Grattis älskling!

Imorn 17:e, fyller min kära man år. Idag medan han jobbar har jag suttit och knåpat ihop detta kort till honom. Köpte stämpeln (mo manning) av en tjej för flera månader sen, visste direkt när jag såg den att den ksulle vara perfekt. Man hittar nämligen min man oftast fram tv:n spelandes på nått tv spel. Det är tur att han har nått att sysselsätta sig med när jag pysslar så mycket. Eller kanske tur att jag pysslar så mycket annars hade jag nog tröttnat på allt spelande. Men men, åter till kortet. 
Ville ha ett enkelt kort och han gillar inte massa krusiduller.




Har färglagt stämpeln med distress refiller.




3 kommentarer:

  1. Härligt kort, säkert precis på pricken rätt till honom!

    Hoppas att du har haft en riktigt härlig 3:e advents-helg!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort du gjort till din man . Stämpeln är ju perfekt enligt det du berättar. Hoppas du/ni får en fantastisk jul. Sen träffas vi igen efter helgerna. Vi har prickat in nya datum som jag mejlar ut sen.
    God jul till dig från Eva

    SvaraRadera
  3. Klockrent kort! Gillar att du fick till en hammarbykeps! Kram

    SvaraRadera