14 oktober 2012

Första julkorten....


November 2009.... de var då jag gjorde mina första julkort, de som gjorde att jag hittade till denna underbara hobby. Det var min svärmor och svägerska som tyckte att jag skulle vara med och jag tänkte att ja, de kan jag ju. Tyckte ju att det var kul med pyssel. 
Men att de skulle vara såhääär kul, vem kunde ana?

Hittade detta kort igår när jag satt och kikade igenom massa fotoalbum på datorn. 
Dessa 8 kort var alltså de första. Var riktigt nöjd med den högst upp till vänster som är en påse jag vikt dubbel. Också så roligt att se hur man utvecklas. Jag kommer ihåg att vi stämplade och målade på vanliga cardstock. Inte konstigt att det var svårt att få hela stämpeln att fastna och färgen att hålla sig innanför de svarta.

Tiderna går framåt och jag har utvecklats så mycket. Jag har redan börjat med årets julkortsskörd så det kommer börja dyka upp snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar